anti-aso-campagne was Re: Oef, ik hoef niet in te burgeren!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Aug 11 16:00:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

[..]

> PS: Nu krijgen we weer een anti-aso-campagne tegen 'korte lontjes'. Ook
>     weer zoiets idioots. Wie bedenkt dat soort wereldvreemde dingen ?

Dus, Balkenende krijgt eindelijk een spiegel voorgeschoteld?

Of hoopt een of andere vazallenclub, onder valse voorwendselen, nu de
kastanjes voor hen uit het vuur te slepen?

Want, waarom worden de oorzaken voor de toename van een dergelijk gedrag
niet gezocht?

Hebben mensen nog wel 'ruimte' om het tegen hen gevoerde wanbeleid te
verhapstukken? Is per definite de burger de oorzaak voor het vertoonde
gedrag, of geeft de toename niet juist aan dat er een correlatie bestaat
tussen enerzijds hun welbevinden en anderzijds de druk die bij hen door
ASO wordt neergelegd?

Is het niet juist een signaal in de richting van bestuur en de politiek?

S.I.R.E. zelf bevindt zich met haar (politieke) stellingname op een
hellend vlak. Anders dan voorheen is laatste tijd de neutraliteit bij
hen tanende.

Henk Elegeert