Oef, ik hoef niet in te burgeren!

Thu Aug 11 11:13:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Samengevat zijn wij althans is onze politiek gobsedeerd geen onderscheid te
maken, ook niet als dat gerechtvaardigd is. Dus moeten de "goeden" onder de
"kwaden" lijden, al gaat het bij ons om "kwade" effecten van massale
importhuwelijken in twee migrantengroepen. Bij toeristenvisa maken we wel
degelijk onderscheid naar gemiddelde gevolgen uit het ene of het andere
land.
Elk beleid dat niet gericht een probleem aanpakt is gedoemd te falen en
overbodige effecten te bereiken, kortom overlast. Idem de legitimatieplicht
ook als iemand geen bijzondere reden heeft zich te moeten legitimeren. Een
middel opnieuw tot doel verheven.