CVS is wel een ziekte

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Aug 10 21:48:19 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> D66 heeft steeds gemeend dat CVS/ME wel degelijk een ziekte is. En dus ook een
> grond voor WAO - hoewel ook weer niet automatisch, geen enkele ziekte is dat
> automatisch, het gaat uiteindelijk om het arbeidsvermogen. Maar D66 heeft zich
> dus van meet af aan tegenover Hoogervorst opgesteld, wat ook de reden is dat
> die kamermeerderheid er was (want die hangt precies op onze zetels, in dit
> geval).
> En ik zie geen enkele reden om hier nu een ander standpunt in te nemen.

Hoogervorst lijkt niet van zins het zijne te wijzigen. Onduidelijk is
welke positie hij nu inneemt tov. van zijn eigen opstelling, of dat hij
de consequenties trekt uit zijn verkeerde beslissing.

Hij heeft in elk geval wat hulp nodig.

> Het
> zou wel eens kunnen dat we met initiatiefwetgeving moeten komen hier.

Niet te lang mee wachten, Bert.

> ps Zag dat bij Standpunt.nl 77 % van de Nederlanders het hier ook mee eens is.

Kat in het bakkie. Zelfs 3/4 van het volk achter je. :)

Henk Elegeert