CVS is wel een ziekte

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Wed Aug 10 15:48:30 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

D66 heeft steeds gemeend dat CVS/ME wel degelijk een ziekte is. En dus ook een
grond voor WAO - hoewel ook weer niet automatisch, geen enkele ziekte is dat
automatisch, het gaat uiteindelijk om het arbeidsvermogen. Maar D66 heeft zich
dus van meet af aan tegenover Hoogervorst opgesteld, wat ook de reden is dat
die kamermeerderheid er was (want die hangt precies op onze zetels, in dit
geval).
En ik zie geen enkele reden om hier nu een ander standpunt in te nemen. Het
zou wel eens kunnen dat we met initiatiefwetgeving moeten komen hier.

Groeten,
Bert.

ps Zag dat bij Standpunt.nl 77 % van de Nederlanders het hier ook mee eens is.