Oef, ik hoef niet in te burgeren!

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Aug 10 10:02:10 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Natuurlijk draagt Verdonk de verantwoording maar het
zijn dus de ambtenaren die kennelijk niet in staat, of
te belazerd zijn, het zo te formuleren dat Glen e.a.
niet naar een inburgeringscursus hoeven. Een
eenvoudige test zou het kaf van het koren moeten
kunnen scheiden. Hier kom je dus voor een persoon met
rechtbevoegdheid te staan en die stelt gewoon wat
vragen en je moet een stukje kunnen schrijven. Kan je
dat dan hoef je niet "in te burgeren". Feitelijk
spreken de meeste emigranten uit het Midden-Oosten
binnen de kortste keren Engels. Waarom? Omdat ze hun
brood moeten verdienen, dan schijn je sneller te
leren!
lenny

--- Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>

http://mail.yahoo.com