Internettelefoongids en bewaarplicht

Mon Aug 8 23:45:03 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op de URL,
   http://www.om.nl/?p=pg&s=11
staat:
   Eerlijk gezegd is het te gek voor woorden dat dezelfde politici die door
   hun gedrag en besluiten het terorisme in het leven hebben geroepen, hun
   falen nu met dit soort maatregelen afwentelen op een grote groep mensen
   die hun privacy maar moeten opgeven en er ook nog eens voor moeten gaan
   betalen!

Lijkt me precies wat er aan de hand is. De politiek veroorzaakt weer eens
problemen in plaats van ze op te lossen. Mocht er binnenkort in Nederland
een terreur-aanslag plaatsvinden, dan hebben we dat zonder meer te danken
aan de wanpraktijken van dit vreselijke kabinet.

Daarenboven is het allemaal volstrekt zinloos. Zie wat ik hierover opgemerkt
heb op,
   https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0507&L=d66&X=&P=R25495
Daarenboven hebben de meeste mensen een dynamisch IP-nummer, geen statisch.
Het heeft dan geen zin om IP-nummers te registreren.
Maar ja, wie luistert er naar de rede daar waar het gaat om het verdoezelen
van datgene waarvoor men verantwoordelijk is ? De schurken die nu aan de
macht zijn, zoeken louter een excuus en stapelen daartoe misdaad op misdaad.

Een dergelijke misdaad jegens het Nederlandse volk kan alleen maar vergeleken
worden met de praktijken van de Stasi.

Dus typisch iets voor Aso, zeg nu eerlijk...
Hoe diep kan men nog vallen ?