Hervormingssecten & homo's in D66

Tue Aug 2 11:43:37 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

PS
Zelfs in gegoede moslimkringen ben je al niet meer veilig, Marc,
Ook daar is het complot geinfiltreerd...

Kroonprins ge-out
http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1376

De 25-jarige kroonprins Tameen Bin Hamad Al-Thani van Qatar (foto) is uit de
kast gerukt door de Arabische nieuwszender Aljazeera-tv.

Aljazeera meldt dat de prins, samen met twee andere inwoners van Qatar,
betrokken waren bij een vechtpartij in de Londense nachtclub G.A.Y. in Old
Compton Street in de nichtenwijk Soho.

De zender weet zelfs te melden dat één van de twee begeleiders de vaste
vriend van de kroonprins is en dat het hele gezelschap een toegangsverbod
heeft gekregen voor de bekende homodancing.

Aljazeera toonde delen uit een politierapport waaruit blijkt dat de drie
samen met enkele Engelse jongens zelfs een blowtje aan elkaar doorgaven.

Prins Tameem en zijn vriend worden niet door de Londense politie vervolgd,
maar ze hebben wel een verbod om de komende 30 dagen de club te bezoeken.

De kroonprins genoot zijn opleiding in Londen en verblijft er vrijwel elke
zomer.

In de hele Arabische wereld is nogal wat ophef ontstaan over dit voorval.
Een islamitische kroonprins kan natuurlijk niet blowen en al helemaal geen
homoseksuele voorkeur hebben.

"De almachtige Allah heeft homoseksualiteit verboden", zo luidt het
commentaar op de tv-zender.

In het verleden ontstond in de Arabische wereld al eens de nodige ophef toen
het NOS-Journaal onthulde dat de kroonprins van Marokko, de huidige koning,
homoseksueel zou zijn.