Hervormingssecten & homo's in D66

Mon Aug 1 00:14:44 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>Het complot is nog veel omvangrijker dan je denkt, Marc. De Utrechtse
>gemeenteraads-fractievoorzitster is sinds enige tijd zelfs directeur van
>het COC (en voorzover ik haar ken zelf geen homo of vegetarier etc).

 Is dat soms ook zo'n benepen 'hervormer' die D66 naar de afgrond voert ?

 D66-Amsterdam wil graag in het COC vergaderen onder voorzitterschap van
 de voorzitter van Opschudding, Ageeth Telleman - iemand die verantwoorde-
 lijk is voor de afbraak van het vrijzinnige gedachtengoed van D66.

 Googelen leert dat er ook een relatie bestaat met hervormer Jan Paternotte,
 voorzitter van de Jonge Democraten die z'n ware - ultra-conservative -
 gezicht liet zien tijdens het Euroreferendum en daarmee medeverantwoorde-
 lijk is voor de afbraak van D66.
    http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=246

 Dat, en de overdreven aandacht voor homo's op de D66 site, is natuurlijk
 geen toeval. En bij de eerste de beste Na66'er die ik natrok, ook al weer
 zo'n hervormer, komt men eveneens bij het COC uit (mocht ik niet zeggen
 van een spammer - ik vraag me af waarom niet, kennelijk is er iets tegen
 feiten daar waar het gaat om hervormers die D66 naar de ratsmodee helpen),
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0507&L=d66&X=&P=R33383

 Moesten we dit maar niet eens uitzoeken...?