Referendum-mania: Nederlandse Bank geeft Euro-fiasco toe (2)

Sat Apr 30 17:59:19 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kan me herinneren dat rechts (ook op deze lijst) wat aan het blabla'en
was met 'interne markt' waardoor het allemaal niets zou uitmaken. Ik ging
daar destijds fel tegenin; het was mij duidelijk dat het allemaal onzin
was. Ik werd door rechtse lijstgenoten terechtgewezen; ik zou niets van
economie snappen en zag die 'interne markt' steeds weer over het hoofd.

Nu blijkt dat ik het vrij aardig gezien had en dat de Nederlandse Bank en
Paars de boel destijds bijzonder ernstig aan het oplichten waren. Deze
mensen horen tot hoge gevangenisstraffen veroordeeld te worden vanwege
hun financiele misdaden tegen het Nederlandse Volk en z'n economie, lijkt
mij. Opperoplichter Zalm van destijds is verdomme nog steeds minister van
financieen en richt ook nu nog enorme schade aan onze maatschappij aan.

Leuk zinnetje uit Het Parool-artikel wil ik de lijstgenoten niet onthouden:
   "Mensen met een AOW en een klein pensioen kregen 10 procent minder
    inkomen. De inflatie zorgde er intussen voor dat de prijzen stegen."
Nog een citaat:
   "Mensen met huizen hadden een voordeel. Hun hypotheenschuld werd tien
    procent lager."
Ziedaar wat er overblijft van die 'interne markt'...

Die tien procent zou komen doordat we bij invoering in 1 klap ons Nationaal
bezit met 10% afwaardeerden en exporteerden naar Duitsland. Later kwamen
daar de val van de Euro, het exporteren van geld naar Zuid Europa bij en
nu gaan we dus hetzelfde doen met Oost-Europa. 't Is dat de val van de Dol-
lar de zaak nog wat heeft rechtgetrokken (ten koste van moordpartijen in
Afghanistan en Iraq)...

Ben benieuwd welke beerputten de komende maand nog meer opengaan als opmaat
tot het referendum.

De stank kan alleen maar toenemen.