Euro-fascisten negeren uitslag Nederlands referendum: Voorstanders EU-Grondwet zetten ultieme wapen in: na verwerping wordt Grondwet toch ingevoerd

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 29 19:38:23 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ronald Plassterk nog gelezen in de Volkskrant vanochtend? Hij ontkende een
deel van de huidige europese supranationale waarheid door te stellen dat wij
daarover nooit in een referendum waren geraadpleegd. Maar wij hebben ons
ooit wel op basis van onze constitutie achter die bepalingen geschaard, de
euro inclusief. En inderdaad, het referendum gaat niet over de invoering van
de euro. Door dat als uitgangspunt te nemen, ben je zelfs bezig je eigen
glazen in te gooien, want door die neen stem is de euro niet weg, maar
ontstaat er wel een hybride en ondemokratisch europa.

Groet,

Tjerk