Voorstanders EU-Grondwet zetten ultieme wapen in: na verwerping wordt Grondwet toch ingevoerd

Fri Apr 29 13:23:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Karst de Jong <karstdejong at YAHOO.CO.UK> gaf de URL,
   http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4484933.stm
Alwaar:
   Dutch Prime Minister Jan Peter Balkenende said on Monday that the Yes
   camp should not be forced onto the defensive despite the negative polls.
   "In my view, it is the opponents of the constitution who should to be
   on the defensive," he said in a speech published by the Dutch
   newspaper The Netherlands. "They only have fear to offer and give no
   prospect of a better future."
               ^^^^^^^^^^^^^^^
Kijk, daar komt die 'betere toekomst' van Mr. Afbraak weer om de hoek
kijken (bestaan er dan verschillende toekomsten en gaan we daar dan uit
kiezen ?). Wie daar tegen is, heeft louter angst te bieden... Probeer daar
maar eens chocola van te maken.

Zet dit citaat er eens naast (kunnen we lachen):
   http://www.grondweteuropa.nl/9326000/1f/j9vvgjnazrhmix9/vg09lljrp5z5
Alwaar Mr. Afbraak orakelt:
   De overeenstemming over een nieuwe 'Grondwet voor Europa' is een belangrijk
   en historisch gegeven.
      Niks toekomst, dus. Met een voorstem leggen we het verleden vast of zo.

En zo'n flapdrol is minister president.

Enfin, ik heb de tijd van m'n leven.
Ik weet het, ik schrijf hier weer veel te veel  :-)

Beloof beterschap...