Euro-fascisten negeren uitslag Nederlands referendum: Voorstanders EU-Grondwet zetten ultieme wapen in: na verwerping wordt Grondwet toch ingevoerd

Dik geensloof at YAHOO.COM
Fri Apr 29 01:00:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin,

Ben het met je eens dat Marc's onderbouwing nu en dan
wat beter zou kunnen.
Toch als ik de jouwe lees dan komt het over als:
Ik ben tevreden dat dingen benoemd worden zodat we
weten wat de rechten en plichten precies zijn. En als
een land/instantie/burger zich er niet aan houdt
kunnen we z.g. redress krijgen met in onze hand deze
grondwettelijke rechten plichten en regels.
Dit gaat helemaal voorbij aan mijn bezwaren.

Om het gechargeerd te stellen:
Als er in die grondwet staat (ik neem met opzet een
niet bestaand artikel) Lidstaten mogen de doodstraf
niet opleggen, en in de volgende paragraaf: Behalve in
de onderhavige gevallen..

Dan ben jij tevreden dat het nu beschreven staat en
benoemd is, en ik ben tegen omdat ik het niet eens ben
met de inhoud van de tekst..
Zo'n beetje.
Ik ben tegen (grote delen van) de Inhoud en jij bent
voor de Vorm: i.e. Vorm versus Inhoud

Nicolai en nagenoeg alle overheidsfunctionarissen
noemen het Grondwet en niet Verdrag!
Dan zijn jouw woorden "het verdrag vormt een,
weliswaar niet grote, maar toch wezenlijke,
verbetering ten opzichte van de huidige situatie" wel
zeer matig voor een in de praktijk niet meer te
veranderen Grondwet!
BTW
Een goede vriend is in het buitenland als er gestemd
wordt. Wil dus absentee stemmen. DAT neemt ongeveer
een Act of God om voor elkaar te krijgen. Maarrr hij
is eigen-wijs en gemotiveerd. Dus...

-lenny

--- Martin Lentink <martinlentink at d66gelderland.nl>

http://mail.yahoo.com