Euro-fascisten negeren uitslag Nederlands referendum: Voorstanders EU-Grondwet zetten ultieme wapen in: na verwerping wordt Grondwet toch ingevoerd

Thu Apr 28 12:29:59 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 28-apr-05, at 12:06, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Balkenende is toch lid van die club waarvan Juncker voorzitter is ?
> Denk je
>  nu echt dat die Juncker het over Nederland heeft zonder Balkenende
> even te
>  raadplegen, c.q. zonder te weten wat Obersturmbannfuhrer Balkenende
> eigenlijk
>  denkt ?

Even afgezien van je terminologie, dr. Goebbels,
je beweerde (zoals gewoonlijk zonder deugdelijke
onderbouwing):

"Nadat de EU-Grondwet is verworpen wordt zij gewoon
ingevoerd, alsof er niets aan de hand is. Dat verklaarde EU-voorzitter
Jean-Claude Juncker, tevens premier van Luxemburg, gisteren. De
bedoeling
is dat tegenstanders er geen been in zien om op te komen bij de diverse
referenda."

Vervolgens merkte je op:

"Nu weten we waar die verdomde gluiperds van Aso mee bezig zijn...!"

Logische conclusie: het kabinet Balkenende II bepaalt
dat de Grondwet gewoon zal worden ingevoerd na te
zijn verworpen.

Of, simpel verwoord: in de EU maakt het kabinet
Balkenende II de dienst uit.

Maar dat is uiteraard onzinnig. Zoals eigenlijk al je
beweringen over dit onderwerp weer onzinnig zijn.

Erik vdMb