Euro-fascisten negeren uitslag Nederlands referendum: Voorstanders EU-Grondwet zetten ultieme wapen in: na verwerping wordt Grondwet toch ingevoerd

Thu Apr 28 12:06:44 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>Geen van deze beweringen wordt geschraagd door de feiten zoals je die thans
>verstrekt.

 Eerlijk gezegd had ik dit nog niet gelezen omdat Mr. Javascript bezig was
 met het vergaren van meer data...

 Toen dat kwam, reageerde Erik van den Muijzenberg met:
>Ik wist niet dat het kabinet-Balkenende II nu ook al de gang van zaken in de
>EU bepaalt.

 Balkenende is toch lid van die club waarvan Juncker voorzitter is ? Denk je
 nu echt dat die Juncker het over Nederland heeft zonder Balkenende even te
 raadplegen, c.q. zonder te weten wat Obersturmbannfuhrer Balkenende eigenlijk
 denkt ?

 Erik-boy, wees niet zo naief !
 Het tuig complotteert weer eens tegen de burger. Wat anders ?

 Marc Fluks