Woonlasten omhoog

Dik geensloof at YAHOO.COM
Mon Apr 25 21:55:17 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat me wel opviel was de gegraveerde ramen in het zeer
moderne UWV gebouw, gebouwd met verzekerings gelden.
Hier geen utilitarian bouw "we zijn toch RIJK"!

De goedgeklede zelfgenoegzame pedante 'dame' had goed
opgelet in de cursus "Vlucht naar voren, stuur ze het
bos in". Het computerprogramma uitleggen was veel te
ingewikkeld voor die domme vragenstellende meneer.
Vraag me af wat haar risicoloze, want ambtenaar,
jaarsalaris is.

Jij bent veel te veel van het vergoeilijkende 'stapje
naar voren' syndrome. Dat werd en wordt door de macht
en passant geneutraliseerd. D66 is daar een goed
voorbeeld van. De waan dat een corrupt overheids
apparaat, al jaren tekort schietend in beleid en
service naar "de klanten toe", met kleine stapjes kan
veranderen is ludicrous.

http://mail.yahoo.com