Zojuist aan dood ontsnapt... (deel 3)

Mon Apr 25 14:41:56 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>Waarschijnlijk ben je verzekerd voor ziektekosten. Mijn advies: loop es bij
>de psych langs.

 Heeft geen zin - da's een hopeloos geval...   :-)

>Bijkomend effect van je gebabbel is waarschijnlijk ook nog dat allerlei
>veiligheidsdiensten argwanend dit forum volgen vanwege de woordfrequentie
>"Hirsi"

 Ik begin er niet steeds over, trouwens. Ook de moord bij mij in de straat
 vond buiten mijn 'goedkeuring' plaats.

 Ik constateer dat Hirsi Ali flirt met het bedreigd zijn en dat nogal wat
 mensen (vrijwel immer betrft het opgewonden mannen) daar nogal van streek
 zijn. Ik niet, dus.
 Ik ga niet alleen niet mee in de hysterie maar geef tevens aan dat hetgene
 waar deze mevouw mee flirt dus WEL gebeurt in onze maatschappij. Het is
 zeer ongepast te flirten met moord. Hirsi Ali is een onbeschaamde lijken-
 pikster.

 Mevrouw moet zich schamen voor de wijze waarop de moord op Van Gogh exploi-
 teert; de media moeten zich schamen omdat ze deze mevrouw daarvoor alle
 gelegenheid bieden. De media zouden er goed aan doen de eerste dode die deze
 mevrouw op haar geweten heeft (een godsdienstleraar die, na door haar be-
 schuldigd te zijn, werd afgeslacht - iets waarmee ze zeer in haar nopjes
 was) eens te onderzoeken. Dat lijkt mij een stuk interessanter dan de diepte
 van haar decollete - al was het alleen maar omdat dodelijk slachtoffer #3
 mogelijk te voorkomen zou zijn.

 Marc Fluks, Amsterdam