Prijsstijging door de euro

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Apr 19 17:58:44 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is de gemiddelde prijsstijging dan zeker Marc, maar ik zou het weleens
gespecificeerd willen zien naar de dagelijkse behoefte van mensen.
En ja och, dat de scholieren het beter weten dat de politici, zeker van deze
coalitie is niet verwonderlijk toch?
Die weten zeer weinig en waar ze al iets weten willen ze het niet weten.

Ger