ASO schaft huidige AOW af

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Apr 18 08:50:07 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Martijn,

Je schijnt aanhanger van ASO te zijn. Ik herinner me van afgelopen zaterdag
een column van de gepromoveerde econoom Kalfshoven, tevens adjunct-hoofd
van de Volkskrant, die erover klaagde dat een schilder in loondienst huren
54 euro/uur kost terwijl hijzelf als geslaagde middenklasser maar 44/uur
loon trekt.

Over een tijdje heb ik een stukadoor nodig. Als echte ASO ken je vast wel
een vakgeschoolde Pool die voor 5/uur excl. materiaal werkt. Die uit de
landbouwsector ken ik al...

hv,u
------