Bericht voor Marc-Alexander Fluks

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Apr 14 09:08:13 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kijk, dat is nou het enge bij jou, Marc,

Je praat over een "persoonlijkheidstoornis" bij Hirsi. Ik zou mijn kritiek
toch wat matigen als ik jou was - ik herinner me die echte psychiater die
de fout beging door op grond van gegevens uit de krant een psycho-medisch
oordeel te vellen over een publiek persoon. Terecht werd hij door zijn
vakwereld scherp gecorrigeerd. Jij noch ik zijn gekwalificeerd in het
psychische, dus bescheidenheid zou je sieren. Anders muteert kritiek in een
spiegel van jezelf...

hv,u
------