Verzopen in de Rubicon

Dik geensloof at YAHOO.COM
Wed Apr 13 21:21:31 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Medelevenden,

Het principebesluit van Henk komt als een verademing.
In de Wiegel affaire was ook ik overtuigd dat D66
moest blijven zitten, "and come back to fight another
day". Blijkbaar, weliswaar in iets andere vorm,
herhaald de geschiedenis zich. En het antwoord van D66
et al was wederom "let's go along to get along",
inplaats van met rechte rug nu wel de consequentie te
nemen. Of op zijn minst, middels onderhandeling, 1
daadwerkelijk punt te scoren. Niets van dit alles.
Minister van Onderwijs in Buitenhof afgelopen Zondag
(+/-) "we hadden het geld toch wel gekregen" zegt
alles.
Henk heeft na 8 jaar op duidelijke wijze verwoord
waarom hij er mee stopt. Hij weet het oorzakelijk
verband tussen Ken Uzelf en Be Yourself op juiste
waarde te schatten. Niet de weg van de minste
weerstand, expediency of duplicity..
Hulde!

Van Dik aka lenny
Je ademt altijd vrijer in de bergen!