Alternatieven voor D66

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Apr 11 16:27:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
>From: Henk Elegeert
>
>Ik eerder:
>
>Oh ja, en daarbij scoort D66 natuurlijk allemaal plusjes.:-)

Hi hi, ja dat was niet helemaal serieus bedoeld. Alhoewel, ik deelde
mijn plusjes wel erg gemakkelijk uit, dus D66 zal erg hoog scoren. We
hebben binnen de partij helaas wel teveel last van de PvdA/VVD
middenpartijdenkers en van figuren die geen structurele vernaderingen
nastreven, maar slechts 'goede' bestuurders willen die naar de burgers
luisteren. Met beide 'vleugels' binnen de partij heb ik niets.

Groeten,
Mark Giebels