de D

Antid Oto antidoto at HOME.NL
Sun Apr 10 22:31:22 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart, probeer nou eens zinnig commentaar te leveren ipv de
standaard reactionaire politieke kraam die we van je gewend
zijn. Er staan interessante verwijzinging in naar Rousseau
en Kelsen bijv. Genoeg aanknopingspunten.

O.. ik weet het! Meneer heeft het liever weer over
softwarepatenten en de democratische inbreng van de D66 leden!