Balkenende en de Paus

Da Prinz geensloof at YAHOO.COM
Fri Apr 8 22:43:08 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Balkenende op teletext.
Het was een hoogtepunt in zijn leven!
Medelijden kan niet, in dit geval moet DaPrinz een
uitzondering maken, wat een armoe!

DaPrinz: Die de miljoenen kijkers, en dus kennelijk
the nature of faith totaal niet begrijpt. Of misschien
niet begrijpt dat miljoenen geen faith hebben en dus
zo door het leven moeten hobbelen

Yowsa

--- Karst de Jong <karstdejong at yahoo.co.uk> wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Zeg,
>
> Denk niet dat men in Rome daar nu wakker van ligt.
> Wel
> een reflectie van de verhouding tussen Nederland en
> het Vaticaan lijkt mij zo. En van Agt kan dan wel
> wat
> sputteren maar hij lijkt te vergeten zijn dat in de
> begin jaren tachtig deze paus duidelijk probeerde om
> de  democratische wil van de bevolking te
> ondermijnen.
> Daar bedoel ik mee dat de wetgeving over abortus en
> anticonceptie er duidelijk voor zorgde dat het
> [...]

Yahoo! Messenger
Show us what our next emoticon should look like. Join the fun.
http://www.advision.webevents.yahoo.com/emoticontest