Zojuist aan dood ontsnapt... (deel 2)

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Thu Apr 7 18:27:33 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Hier zijn twee mensen vermoord, hun moordenaars zijn gearresteerd en
>  zitten beiden in de gevangenis (1 nog niet veroordeeld). Er is dus
>  niets aan de hand. De rechtsstaat heeft gefunctioneerd.

Hihi, wel een originele kijk op de werkelijkheid.

Huis afgebrand, no problemo, de brandweer heeft goed werk verricht.

Frontale botsing, doden, maar Fluks: no problemo, de takeldienst heeft
uitstekend gefunctioneerd.

9/11, waar maken we ons druk om, e.e.a. wordt toch keurig herbouwd,
nietwaar.

:-)

Bart Meerdink