Zojuist aan dood ontsnapt... (deel 2)

Thu Apr 7 11:51:16 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>Veel sterkte met je Hirsi Ali-verslaving Marc.

 Ik begin er niet voortdurend over. Ben zo'n beetje de laatste die ver-
 slaafd is. Ik heb het trouwens steeds over degenen die door haar...

 Gisteren begonnen Henk Vreekamp (stelde mij een vraag) en Hirsi Ali
 herself er over. Als vandaag die overval niet had plaatsgevonden en
 er niet weer 's vreselijk over die Samir A. gezeurd was (de berichten
 daarover op deze lijst heb ik trouwens overgeslagen), had ik er niets
 over gezegd.

 Over het snelle toestromen van een tiental fotografen/cameraploegen:
>Dat gaat d.m.v. moderne communicatietechniek (scanners en dergelijke).

 'k weet 't. Ze hadden inderdaad oordopjes in.
 Ik vermoedde al dat die goeie ouwe postduif heeft afgedaan...

 Blijf ik mooi zitten met m'n erwtjes.