onterechte zelfgenoegzaamheid

Mon Apr 4 14:59:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 3-apr-05, at 11:52, Bart Meerdink wrote:

> Om vijf uur komt de geplande bestuursmotie op tafel, uiteraard niet
> van te voren gepubliceerd in het congresboek, en wordt, met de echo
> van van Mierlo's woorden in de oren als enige motie van het congres in
> stemming gebracht. Klaar. Uit.

Het lijkt me duidelijk: nadat D66 door CDA en VVD achter het
landsbehang was geplakt, is de fractie vervolgens gered door
de eigen mastodonten. En dan maar tetteren over de PvdA?

Misschien kan D66 eerst eens orde op zaken stellen in eigen
huis en daar eens wat democratie invoeren - ter vervanging
van de huidige oligarchie - alvorens een grote mond op te
zetten over andere partijen.

Erik vdMb