roestvrij staal

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Sat Apr 2 00:37:45 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Tjerk e.a.,

Ik was ook bij NOVA en heb Boele Staal daarna nog even aangesproken. Ik was
ook redelijk verbaasd over zijn terugtrekkende bewegingen..
Na de uitzending zei hij dat hij nog altijd zeer tegen is, maar wilde
tijdens de uitzending ook enige nuance aanbrengen...(zodoende leek het dus
alsof hij een draai heeft gemaakt, waar ik hem nog wel een beetje van
verdenk hoor...)

groeten,
Jasper

Jasper Diekema
Laan van Meerdervoort 187 A
2517 BA Den Haag
http://www.diekie.nl
Help slachtoffers aardbeving Azië. Giro 555; samenwerkende hulporganisaties,
Den Haag.