Internet vs. D66

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Apr 1 19:03:08 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik, die EK is niet meer dan een stelletje benoemde regenten. Dat je
het desondanks democratisch vindt dat ze een grondwetswijziging om het
regentisme aan te pakken tegenhouden, ook nog eens tegen het
verkiezingsprogramma van hun partij in, vind ik onbegrijpelijk voor een
republikein. Of was dat een vorig leven?

Groeten,
Mark Giebels