Internet vs. D66

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Apr 1 16:44:34 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper Diekema wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper,

> Ik hoop dat je TV hebt dan kun je morgenmiddag lekker op de bank met een zak
> chips en een biertje genieten van het congres op TV 2:-)

Oh, toch op Nederland 2
12:45	NOS D66 Congres over het Paasakkoord

Live verslag van het D66 congres over het zogenoemde
Paasakkoord. Zaterdag komen de D66-leden bijeen in het
Nederlands Congres Centrum in Den Haag om zich uit te
spreken over het akkoord dat D66 de afgelopen paasdagen
heeft gesloten met coalitiepartners CDA en VVD

 > (Wat wil je nog
> meer een vier uur durende soap:))

Meedoen, Jasper !!! Wat heb je aan een democratische partij,
als je niet mag/kunt doen. En met de inzet van ICT kan dat
heel goed. Leden en niet-leden kunnen dan allen deelnemen,
en meer leden haddden hun stem uit kunnen brengen, dan een
selectie van zo'n 2000 uit 13000 die niet echt
representatief is te noemen. Slordig zelfs hoor.

Ze hadden hier van de vakbonden nog kunnen leren hoe je snel
je leden om (een) (stem)advies vraagt.

Nu hopen dat het nog in de 'uitzending gemist' beland ook,
voor het geval er iets tussen komt.

Veel plezier morgen, Jasper. :)

Henk Elegeert