Internet vs. D66

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Fri Apr 1 13:23:15 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris van den Wittenboer wrote:

> Daar heb je wellicht gelijk in. Maar ik ga er vanuit dat D66 toch niet
> zomaar zich daarbij neerlegt en in de onderhandelingen daar natuurlijk
> wel compensatie voor vroegen. We hadden daar immers andere dingen voor
> gelaten in het eerste regeerakkoord...... Anders lever je dubbel in.
> Eerst dingen om het districtenstelsel erin te krijgen en vervolgens dat
> districtenstelsel zelf.....

Het is natuurlijk wel een beetje "You pays your money and you takes your
choice", D66 kiest haar punten en die moeten dan wel realiseerbaar zijn.

Maar volgens mij heeft de fractie toch wel compensatie gekregen. En
zeker als het Pechtold gegund wordt om ideeen te ontwikkelen die wel een
kans hebben. Meer transparantie en weg met de bobo's!

Bart Meerdink