En dat heet democratie

Thu Sep 30 15:08:28 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET> schreef:
>Reactie op Marc-Alexander Fluks: het antwoord van Zalm over die jeugdzorg
>(jongeren met zijn tweeen of vieren op een cel) deed mij ook uit mijn vel
>springen. Bij de Justitiebegroting komt het opnieuw aan de orde, daar zal het
>vermoedelijk sneuvelen.

 Ik zal niet veinzen dat ik hier veel van weet, want dat is niet zo. Maar
 ik vraag me wel af of dit niet eerder aan de orde dient te komen bij het
 behandelen van de Zorgnota/Begroting VWS ? Hier hoort Donner toch niet
 over te gaan ?

>Bert (die verwacht dat de vakbondscoalitie van drie vakcentrales na
>zaterdag uit elkaar valt

 Tja...
 Laat er zich op deze demonstratie (of die andere die op de Dam begint
 van 'Keer het Tij') nog een D66'er uit de Kamer z'n gezicht zien ?
 Ik vind het best dapper van je dat je bij het Lagerhuis zat, Bert,
 maar je ziet dus hoe afwijzend mensen op je uitspraken reageren...

 Marc de Droog <marcdedroog at zonnet.nl> maakt een opmerking over de
 betouwbaarheid van de uitspraken van de vakbonden...
 ...Zie: de Volkskrant van vandaag:
    http://www.volkskrant.nl/denhaag/1096520712544.html