de vakbonden [geven] foute informatie!

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Sep 30 14:51:33 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Karst,

Met je eens. Ik baal er nu al van, dat het openbaar vervoer waarschijnlijk
op 13 oktober as hier plat gaat. Waarom moet een bewuste gebruiker van het
openbaar vervoer toch iedere keer weer slachtoffer worden van een *confict*,
waar hij zelf weinig anders aan kan doen dan door anders te gaan stemmen,
zoals de FNV dat wil. Maar aan zo'n dictatuur werk ik niet mee.

Groet,

Tjerk