the long run...

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Sep 27 09:49:26 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik begrijp, Bert, dat je je toespraak bij het komende begrotingsdebat in de
Tweede Kamer even uitprobeert op deze lijst. Laat ik nou even voorspellen
op welke punten je beslist zult afgaan:

1. je verhaal over de arbeidsproductiviteit, en
2. het feit dat ondanks de drastische verlaging van de inkomstenbelasting
de inkomens genivelleerd zouden zijn.

hv,u
-------