broncode

Mon Sep 27 15:44:58 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je legt het steeds, ook hiervoor, lekker helder uit, Henk!

Sorry dat mijn gedachten ook (te) veel uitgaan naar veel analogieën  :)
Zal mijn persoonlijk deformatie zijn, niet alleen door mijn
afstudeeronderzoek naar kunstmatigeintelligentie en toepassingen...

Wat is de platte digitale representatie van stukjes tekst, beeld en geluid
en de seriële verwerking daarvan toch primitief, gek dat die wijze juist
veelal de norm is geworden in discussies om te begrijpen en niet te
innoveren, en juist door zijn exponentiële explosie in willekeurige
combinaties als bewijs wordt gebruikt
tegen andere nota bene oorspronkelijker en minder primitieve gestructureerde
mogelijkheden...

Fritz