broncode

Fri Sep 24 23:42:35 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On vrijdag, sep 24, 2004, at 23:22 Europe/Amsterdam, Tjerk Jouwstra
wrote:

> Toch heeft Pieper goed geboerd in de ITC technologie en draaide hij in
> de VS
> een aantal jaren mee in de top bij zo'n ITC multinational. De man is
> dus
> niet helemaal van god los en aan de computer gebonden. Dat maakt het
> allemaal zo raadselachtig.

Dat hij goed geboerd heeft vind ik niet raadselachtig.
Pieper is kennelijk een goed onderhandelaar als het
om zijn eigen arbeidsvoorwaarden gaat.

Raadselachtig vind ik dat hij in 1980 summa cum laude
afstudeert in wiskunde en in informatica aan de TH Delft,
en dat hij in 1999 ontslag neemt bij Philips en met Sloot
in zee gaat omdat hij op dat moment ondanks zijn opleiding
blijkbaar serieus denkt dat je 16 of 64 speelfilms kunt
opslaan op een chip van 64Kb.

Erik vdMb