Schaft Aso de AOW af ? (Was: Kabinet vernietigt pensioen)

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Tue Sep 21 16:56:33 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tuurlijk, Marc, eerst schaffen wij de AOW af. Volgend jaar al, als ik me goed
herinner.
Dan halveren wij de uitgaven voor onderwijs.
Houden op met subsidies voor cultuur.
Trekken het recht op bijstand in.
Schrappen de gezondheidszorg voor arme mensen.
En aan ontwikkelingsgeld doen we ook niet meer.
Daarna emigreren naar een land waar mensen nog wel willen wonen...