Waarom het beter is dat Bush wint....

Antid Oto antid at HOME.NL
Mon Sep 20 12:41:54 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ga in zoverre mee dat Kerry (die overigens afstamt van de
revolutionair Bela Kuhn) met zijn politiek niet in staat zie om een
  omwenteling te veroorzaken in de VS of elderswo. Maar, je weet
maar nooit. Kerry heeft er een voorkeur voor om het conflict in Iraq
verder te internationaliseren met de Navo. Als je tussen twee kwaden
moet kiezen, dan zou ik ook datgene kiezen wat potentieel het meest
aan revolutionair momentum oplevert. En niet in de laatste plaats
voor het VS proletariaat. Wat een armpieterig land is de VS toch
geworden.

Misschien moet D66 het Baruch plan toch maar eens onder het stof
vandaan halen ja.