Arbeidsproductiviteit als leugen

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sun Sep 19 10:19:09 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: Tjerk Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl>
knipknipknip
>The dirty habit of the cock horse (paardelul?) aan de Foster parents
>biertjes of een nice G&T.

Het is een play on words en dus ambigieus..
De vuile/vieze/smerige gewoonte van het schuine/scheve paard

lenny

>Groet,
>
>Tjerk

>komt
>gewerkt
>3
>jaar
>
>**********

dat is niet mijn ervaring in de US..
Ik ken  geen Amerikaans bedrijf met de z.g. vergadertijgers, wel werken de
managers stuk voor stuk tot een uur of 6-7 savonds of komen smorgens vroeg
binnen..
Duitse bedrijven zijn hier wel vergadergek. Ken helaas geen Hollands bedrijf
hier van de binnekant..

lenny

it bericht is verzonden via de informele D66 discussielijst
(D66 at nic.surfnet.nl).

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/