Arbeidsproductiviteit als leugen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Sep 18 08:42:50 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Armoedig argument, Mark,

In de loop van de tijd heb ik talloze statistieken en kwalitatieve
argumenten ten tonele gevoerd. Mijn laatste bijdrage daarin vormde slechts
een fragment om vervelende herhaling te voorkomen. De lezer breidt er zelf
een opinie en houding van... Maar jijzelf wilt dat niet omdat je bang of
verstokt bent.

hv,u
------