Weird & Norm: WRR rapport online

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Fri Sep 17 22:15:42 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

tihihi
Nietzsche Der Antichrist's 'revaluatie' revisited..

297 pagina's om de moralistische realiteit aan de Ministerraad uit te leggen
die er vervolgens op onjuiste wijze aan blijft refereren. Om je te klere te
lache..
Hierbij de verkorte versie:

...I will accept any rules that you feel necessary to your freedom.
I am free, no matter what rules surround me. If I find them tolerable,
I tolerate them; if I find them too obnoxious, I break them. I am
free because I know that I alone am morally responsible for everything
I do."

Lenny die al 5 jaar terug wist van de arrogante Netelige incompetentie

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl