Arbeidsproductiviteit als leugen

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Sep 17 21:15:14 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ernst,

Vroeger speelde ik nog wel eens cricket met een touringteam in Engeland;
meestal villagecricket, en ik verbaasde me er al over dat in ieder ander
dorp  's middags om twee uur gewoon weer een team klaar stond om tegen ons
te spelen, of een ander dorpsteam, of onderling, terwijl iedereen toch
gewoon een baan had. En daarna in de locale pub met prikkelende namen als
The dirty habit of the cock horse (paardelul?) aan de Foster parents
biertjes of een nice G&T.

Groet,

Tjerk