Arbeidsproductiviteit als leugen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Sep 17 20:26:56 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wel Mark,

Als je alles op "propaganda" wilt gooien, komen we natuurlijk geen steek
verder. Kalff noemde enkele harde cijfers die ik elders nog niet heb horen
weerleggen. En verder bevordert het USmodel wel erg veel kloven... Of je
zou dit willen verklaren als een Kladderatsj-strategie met als geheim doel
het wereldcommunisme... (zonder icoon: grap!).

hv,u
-------