The World is a Safer Place...: Bush

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Sep 17 19:51:28 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ellen Vunderink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> En het lijkt wel alsof het geen nieuws meer is. Daar schrikte ik deze week
> van. Het gaat niet significant beter met Kerry in de verkiezingen, voor
> zover ik kon nagaan. Hier staat niemand op. Het lijkt wel alsof 'men' erin
> berust.

Nou, ik niet, maar heb even een 'rust pauze' t.a.v. dat
onderwerp.  Ben blij dat de VN haar eigen missie weer naar
zich toe heeft getrokken en dit kabinet voor paal staat.
D66 uiteraard daarin mee tot op heden.

Belangrijk lijkt me dat ons land zich nu zelf vastlegt op de
uitspraken gedaan door Annan. Derhalve, dat Nederland ooit
nog deelneemt aan een dergelijke actie, en dat het buiten
die met 'goedkeuring'/resolutie om, door de het parlement komt.

Idee voor een initiatief (wets)ontwerp dienaangaande?

Henk Elegeert