onderwijsbezuinigingen was Re: 'onze Bert'

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Sep 17 10:13:02 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Inmiddels wel, Bert.
>
> Tja, ik weet niet, maar het lijkt me een koekje uit de eigen
> D66 trommel.

Het is inderdaad een raar verhaal. Eerst bezuinigen Laurens Jan, Thom en
Medy met hun handtekening onder de kabinetsplannen het onderwijsveld
bijkans de vernieling in, en vervolgens eist hun partijgenoot Dittrich
op hoge toon dat die bezuinigingen teruggedraaid worden. Dualisme? Het
lijkt meer een spelletje voor de Bühne. [Ik zag een keer op de Albert
Cuyp twee mannen, de ene maakte dreigende bewegingen met een zwaard naar
de omstanders, die schrikten zich kapot en deinsden terug, de ander ging
vervolgens luid roepend pal voor het publiek staan en duwde de dreiger
terug. Het publiek haalde opgelucht adem. Toen ging de pet rond, het was
een show. De Thom & Boris show?]