Uitgelekte miljoenennota

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Thu Sep 16 13:52:41 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Hans van Mierlo is zelf journalist geweest, die kent alle trucjes om
dergelijke "vertrouwelijke" stukken te bemachtigen :-))))
Neemt niet weg dat ik onderhand volslagen onpasselijk wordt van dit stelletje
sukkels in Den Haag. Als D66 de volgende keer geen zetels meer overhoudt moeten
we maar De Graaf en Brinkhorst hiervoor verantwoordelijk stellen.
Sterkte met demonstreren komende weken...

Groeten,

Ernst Debets/
Zaanstad