Roken in de horeca]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Sep 16 00:51:26 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou, ijlen is een beetje moeilijk, Mark, voor wie niet rookt, niet
meerookt, geen koorts heeft of niet astmatisch is. En een doorslag is in
deze tijd van pc's ook geheel ongewoon geworden. Je vind zoiets nog wel
eens in een archief van twintig jaar terug...

Als me een pistool op het voorhoofd wordt gezet, dan verkies ik toch een
Cubaanse sigaar en verzoek ik Boeddah mijn gal te sparen bij de
eerstvolgende fysieke inspanning.

hv,u
------