roken in het café

Raimond de Tempe Raimond.de.Tempe at HCCNET.NL
Tue Sep 14 23:20:04 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarde partijgenoten,

soms organiseert een afdelingsbestuur een bijeenkomst in een café. Zo kent Den Haag - afdeling van D66 - aardige bijeenkomsten in een café (Van Buuren, op het Noordeinde) met een politiek-filosofische thema. Met nadruk op de filosofische kant. Met gast-inleiders. Over de erfenis van Pim bijvoorbeeld, met prof. Dick Pels en de voorzitter van het WB van de Fortunisten en onze Boris II (VDH). Zeker geslaagd. Maar ... dat gerook!
Vandaar een brief van mij aan het lokale bestuur - ik heb nog geen antwoord gehad. Ik denk dat er wel een rol ligt voor de voorzitter van die avond. Maar - Nederlanders kennende - is het natuurlijk een verzoek, dat niet altijd door allen zal worden nagekomen.

/raimond de tempe