Lage Snelheids Lijn

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Sep 9 12:41:13 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> [...]
> het nu paars was of het zooitje wat er nu zit.
> Derderangs boekhouder en de grootste leugenaar van ons land Zalm kwam het
> even allemaal ontkennen van de week. Alles en iedereen houdt elkaar uit de
> wind en de handen boven het hoofd. Het enige wat er schijnt te tellen is het
> eigen en elkaars baantje en wat die voor toekomstmogelijkheden meebrengen.
> Als we de kosten van de Betuwelijn en de HSL afwegen tegen de huidige
> bezuinigingen waren ze allemaal niet nodig geweest. Gooi het maar over de
> balk, het voetjesvolk betaald het toch wel.

We hebben ook nog een Tweede Kamer die ze anders wel de oren
wast, en bovendien werkt men duaal dus ook vanuit de eigen
partij kan je kritiek leveren. Ja uhhh, niet eerst met de
mensen in het land gaan zitten praten, ja. Je snapt 'em wel Ger.

> [...]
> niet eens, maar dat terzijde. Oude en zieke mensen mogen op een houtje gaan
> bijten omdat men niet wenst te luisteren naar de gewone mensen in ons land.
> Grote prestigeprojecten die miljarden verslinden, we moeten zonodig naar
> Irak omdat de Hoop Scheffer een mooi baantje wilde en de Bakellende zich zo
> graag voornaam voelt langs de schurk Busch. Men gooit met miljarden en stelt
> de levens van onze soldaten in de waagschaal voor het eigenbelang.
> Topambtenaren die elkaar riante bonussen en afvloeiingregelingen toespelen

Of een regio die een Floriade wil om nog meer buitenlanders
aan het werk te helpen. In een sector die al zwaar
gesubsidieerd wordt. Of ben ik nu gek?

> Kinderen met zware psychische problemen? Ach wat, gooi ze maar de bak in.

Onvoorstelbaar inderdaad. En de privacy van een kind dat
daar terecht om vraagt dat volstrekt wordt genegeerd, wat
zeg ik, geschoffeerd, en dat in een herstelsitautie en daar
trauma oploopt waar je ....... GODVERDOMME. Dat feit alleen
al ..... en als het mijn kind was geweest hadden daar vier
lekgeslagen 'hulpverleners' gelegen.

Maar dat zoiets uberhaupt kan in dit Paarden en Wormen land
van Balkenende.

Opsluiten die gast samen met Donner, en in een kamertje. Het
kleinste graag.

> Mensen die zich 30 of 40 jaar de rug kapot gewerkt en niet meer kunnen, niet
> zeuren, gewoon doorwerken.

Ach Ger, die daar over beslissen hebben die nergens anders
voor gebruikt dan proberen die recht te houden.

> Allochtonen die we destijds met bossen tegelijk gingen werven, het vieze
> werk lieten doen en in houten barakken wegstopten aan het hoofd zeuren omdat
> ze te weinig zijn ingeburgerd.

Nee maar nu gaat het goed toch? Wij zijn een beschaafd land
hoor! Met w/paarden en n/wormen enzo ....

> Laat de dames en heren politici eerst maar
> eens inburgeren zodat ze weten wat er loos is in dit klotelandje.

Nee nee, die kunnen rustig op een lijstje gaan staan zonder
verder met wie dan ook in het land geproken te hebben.
Kunnen dan hoe dan ook de kamer in. Voorkeurstemmen, ach wat.

Henk Elegeert