Ontslagvergoeding

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Sep 6 14:34:47 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Neen hoor, de WW bedraagt 70% van het laats verdiende loon tot het sociaal
> maximum (ergens rond de 42.000 euro); over het meerdere krijg  je als
> wernmer geen WW, ambtenaren en trendvolgers overigens weer wel.

Sorry Tjerk je hebt gelijk, ik minimum gelezen waar maximum stond blijkbaar.
Maar ja, aan het maximum dagloonbesluit komen er niet zo veel he.
Tja, ambtenaren en politici hebben hun gulle wachtgeldregelingen waar wel
niet aan getornd zal worden.
Eigenlijk een rare gedachte dat we zwaar moeten betalen voor lui die onze
eigen regelingen om zeep helpen en zichzelf verrijken met luxe salarissen en
regelingen.

> in
> werknemers
>  Maar voor zijn ministerschap werkte nij bij de Boer en Crone, een
> organisatiadviesbureau. Ik acht de kans inderdaad groot, dat hij daar weer
> naar zal terugkeren.

Dat is voor de vakbond te hopen, ik kan me trouwens voorstellen dat het CNV
niet op hem zit te wachten. Zelfs een werkgeversorganisatie zal niet
gecharmeerd zijn van zo'n meewaaier. Hij zou perfect bij het huidige D66
passen, dat wel.

Groeten

Ger