Geert Wilders (was: Betuwelijn)

Fri Sep 3 15:24:56 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lieverd, oops sorry,

Wilders had meer stemmen dan de fractievoorzitter (Van Aartsen) en de meeste
andere fractieleden, Zalm slechts als lijsttrekker en Hirsi Ali hadden er
wel meer dan Wilders, en heeft dus niet minder recht gekozen te zijn wat hij
gewoon is, door VVD-kiezers, dan degenen in de fractie die hun mening na die
verkiezing over Turkije en de EU 180 graden omdraaiden...

Lees de grondwet en de kieswet waarin partijen niet voorkomen nog eens en
geloof jarenlange partijtjespropaganda niet...

Of wij het met Wilders oneens zijn maar eens zijn met van Aartsen c.s. doet
hier niet terzake...

Fritz